20 September 2017 Prince George naar Smithers West Canada

21 september 2017 - Tsawwassen, Canada

Hallo allemaal

9.30 uur vertrokken uit een regenachtig Prince George voor een rit van 376 km naar Smithers. Op deze tocht geen noemenswaardige bijzonderheden om te bezoeken, alleen een bezoekje aan Fort St. James was zeer de moeite waard. Het was een handelspost uit 1807 met geheel gerestaureerde houten huizen eerder bewoond door pelsjagers.

Elke dag was het uitkijken naar de bekende dieren die in de bossen van Canada leven ,de meesten hadden we gezien, alleen de mouse (reusachtig groot hert achting dier)en een hadden we nog niet gezien, vandaag had Liny het geluk aan haar zijde, zij zag er een in de berm alleen geen foto want we konden niet keren, maar niet getreurd morgen nog een dag om een foto te maken, want vlgs de bewoners uit deze omgeving zijn er genoeg beren.

Verder op tocht naar Smithers genoten van de prachtige natuur met z'n vele kleuren en het steeds veranderde landschap.

Morgen wacht ons weer eer lange tocht naar Prince Rupert .

Vele groeten van ons, we vervelen ons niet, maar we zien het einde van onze mooie reis door West Canada met rasse schreden naderen.

Tot morgen.

1. Liny:
    Een geweldige rondreis.
    We genieten
  2. Owen en Astrid:
    Heel mooi. Geniet ze.
  3. Joop en Anneke:
    22 september 2017
    Ziet er inderdaad mooi uit. Kom op met die Mouse. Fijn dat jullie volop genieten.
  4. Christine:
    22 september 2017
    Geniet vooral van hetgeen je wel ziet. Laat die beren toch verrekken 😉