Overtocht Van Prince Rupert naar Port Hardy.

24 september 2017 - Tsawwassen, Canada

Hallo allemaal Eindelijk weer iets van een levensteken van het reisgezelschap. Ik kon jullie niet berichten vanwege internet perikelen, geen WiFi dus. Achteraf had ik jullie ook niets te melden, omdat het op wat de mooiste boottocht had moeten zijn alleen maar regen of mist, jammer, dithadden we niet in de hand. Wel nog enkele walvissen gespot maar te ver we om te fotograferen. Vanaf de de boot een lange tocht van ongeveer 500 km naar Victoria op Vancouver eiland. Wel geprobeerd enkele bezienswaardigheden te bezoeken, maar of gesloten of niet gevonden of we kregen te horen dat het toeristen seizoen eindelijk was afgelopen. Jammer dus, maar na een nachtrust was hetzij het opstaan een prachtige zonnige dag, dus ontbijten en wandelen naar het centrum om daar een rondtoer te doen in Victoria, het moet gezegd een prachtige moderne stad met terrasjes en mooie winkelstraten en een heerlijke patisserie met heerlijk eigen gemaakt gebak. Dit maakte weer een boel goed. Ja morgen de 26ste September maken we de overtocht naar Vancouver waar we ons gaan opmaken voor de terugreis naar Nederland ook toch een prettig vooruitzicht. Dit in het kort de belevenissen van de afgelopen twee dagen. Groetjes van ons en tot morgen, mocht het niet lukken tot in Nederland.

1. Christine:
    25 september 2017
    Ja, jammer van het weer en wifi maar toch een mooie reis.
    Veilige terugreis.
  2. Roely en Piet:
    25 september 2017
    Dat gebak ziet er wel heel lekker uit. Een heel goede vaart naar Vancouver en een fijne vliegreis naar Nederland. Geniet nog van de laatste vakantiedagen.
  3. Ron:
    25 september 2017
    Nog fijne dagen en een goeie reis terug.
    Heb genoten van je reisverhalen. 👍😃