Rondreis naar West Canada met Jan en Karin

14 september 2017 - Hinton, Canada

Donderdag 7 Sept. na een vermoeide dag van reizen was heerlijk om in ons hotel in bed te stappenVrijdag goed geslapen en vervolgens na het stevige ontbijt Vancouver onveilig gemaakt tijdens de rondtoer, jammer dat het er nog al triestig uitzag door regen en mist.Een prachtige stad en op sommige plekken een prachtige skyline, zie fotoMorgen zaterdag 9 September start onze rondtoer in een prachtige 7 pers. Amerikaanse Dodge een genot om daarin rond te reizen.Wordt vervolgd.Vele groeten van  ons.

Hoi allemaal lange tijd niets van ons gehoord en ontvangen.

Geen bericht goed bericht zeg ik dan maar.

Door de lange dagen en soms geen of WiFi ontvangst geen berichten kunnen versturen . Nu 14 Sept de 8ste dag alweer veel mooie landschappen , lakes, watervallen en een prachtige Skywalk (loopvlonder) belopen op een hoogte van meer dan 300 mrt met een doorzichtige loopvloer. Foto's en film volgen zsm. Morgen 15 Sept een soort rustdag met baderen in Hot Springs heerlijk lijkt ons dat. Verder die dag zien we wel.

Hopelijk volgen nu regelmatig berichten van ons uit het mooie Canada.

Met groeten van ons K en L  en   J en  K

1. Roely en Piet:
    15 september 2017
    Ziet er geweldig uit. Geniet ervan en veel plezier verder. Wij gaan vandaag naar de zon.
  2. Joop en Anneke:
    15 september 2017
    Mooie vergezichten, jullie ook hoor! Hebben jullie snowboots bij je?