Route Clearwater - 100 mijl house

18 september 2017 - Tsawwassen, Canada

JIn Nederland gelezen en via TV de grote branden gezien. wij kwamen nu langs een gebied waar die branden hadden gewoed, een verschrikkelijk troosteloos gebied. Na wij hoorden zijn er toen ongeveer 40.000 mensen geëvacueerd .Van Clearwater naar Kamloops een stad van ongeveer 85.000 inwoners gereden, er niet op gerekend dat het zondag was, ergens in een straat koffie met gebak gegeten en toen op weg richting Savona, waar mogelijk een indianen reservaat zou zijn. Helaas niet gevonden.Het was een korte tocht deze keer met niet zoveel bezienswaardigheden, morgen misschien meer.Groetjes van ons

Route Clearwater naar 100 Mile Hous

10.20 vertrek uit Clearwater richting 100 mile hous.

Op de route geen bijzonderheden om te bezoeken.

Zoals elke dag hopen we een beer of beren te zien.

Even dachten we er een te zien, maar het was een grote zwarte hond. Onderweg aan het Lac Des Roches resort een prachtige boshut heerlijke cappuccino en koffie gedronken tgv onze 48 jarige trouwdag een mooi moment.

Verder wilden we nog een museum bezoeken, maar helaas was deze ook gesloten, wat musea betreft zit het niet mee. Al met al een rustige relaxte dag met een heerlijk diner in een Mexicaans restaurant naast ons hotel.

Morgen 19 Sept. wacht ons een lange tocht over +- 350 km naar Prince George met veel bijzondere dingen, we zien er naar uit.

Groeten van ons

1. Roely en Piet:
    19 september 2017
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Op naar de 50 jaar. Een heel goede reis vandaag en veel plezier. Groetjes van ons voor alle reisgenoten.
  2. Roelie en Hans:
    19 september 2017
    Van harte met jullie trouwdag Liny en Kees. En ook van Roely en Piet.
    Mooie natuur gezien maar nog geen beren.
    Jullie mogen niet eerder terugkomem voordat jullie ons een foto sturen van beren die jullie live zagen, dus hebben nog even tijd. Veel plezier vandaag met de langere route
  3. Ron:
    Hi Kees en Liny,
    Loop wat achter met e-mails en zie nu pas dat jullie een reisblog hebben.
    Wat een prachtige reis doen jullie zeg! Is het niet vermoeiend dat vele rijden?
    We hebben jullie gemist gisteren bij Riny en Ally. Was gezellig.
    Hoop dat je de beren nog gaat zien. Niet te dichtbij komen hè ... 😀
    Gr. Ron
  4. Kees:
    20 september 2017
    Hoi Ron nee het is niet vermoeiend om hier in West Canada te rijden, we hebben nu ongeveer 4000 km gereden en die zijn op deze wegen in Canada zo overzichtelijk zodat het voor ons geen heeft om te rijden, ook door het geweldige panorama wat aan je voorbij trekt, een erg mooi land.