Van Victoria naar Vancouver met boot.

25 september 2017 - Tsawwassen, Canada

De dag is aangebroken dat we weer op het vaste land zijn, nl Vancouver.

Ons Hotel opgezocht in in gechecked, koffers naar de kamer, bijna achter over vallen wat een mooie kamer.

Even een outlet alla Batavia opzocht voor de laatste inkoopjes (vooral de dames) terug bij het hotel in het restaurant een mooie plaats besproken voor het laatste diner.

Morgen 26 Sept eerst auto inleveren, koffers op de band slingeren, instappen en de terug reis naar Nederland aanvaarden, proberen te slapen om de jatlag tegen te gaan, gaat niet lukken denk ik, en om +- 10.00 uur inde de morgen Nederlandse tijd te landen.

Ik heb het leuk gevonden om het thuisfront op de hoogte te houden van onze rondreis door Canada, vaak met een beetje stress, geen WiFi dubbele fotoos verzonden of niet, maar alles is gelukkig goed gegaan, een prachtige reis met vele prachtige natuur soms vermoeid naar bed gegaan overal heerlijk gegeten en leuke dingen met elkaar gedaan, al met al een reis om op terug te kijken.

Een prachtige ervaring,

Lieve vrienden, familie en verdere bekenden bedankt voor de reacties en gauw in Nederland.

Groetjes van ons allen

1. Joop en Anneke:
    Hoi vakantiegangers,
    Aan alles komt een einde. Fijn te horen dat jullie hebben genoten van deze prachtige rondreis. De details zullen we nog wel horen. We wensen jullie een goeie vlucht naar huis. We zien elkaar binnenkort.
    Groetjes
  2. Christine:
    26 september 2017
    Bedankt voor het meereizen en veilige terugreis.
  3. Christine:
    26 september 2017
    Hele goeie terugreis. Wij zijn 8 oktober pas weer in Meppel en dan komen we zal even langs natuurlijk xx
  4. Hans:
    26 september 2017
    Bedankt voor al jullie mooie verhalen. Wij hebben ervan genoten.
    Nu terug...........,ja er komt een keer een eind aan. Een hele goede reis gewenst en zien jullie gauw in Meppel.
    Hartelijke groet van ons beiden.