Rondreis naar West Canada met Jan en Karin

8 september 2017 - Vancouver, Canada

zonder veel oponthoud de reis begonnen.Na een korte nacht en de koffers met de laatste spullen ingepakt, op weg naar Ugchelen om Jan en Karin op te halen.zonder files de parkeer plaats in Aalsmeer opgezocht en daar ontdekten we dat Liny haar koffer stuk was. Op Schiphol een nieuwe koffer bij de HEMA gekocht.Dat begon dus goed.inmiddels wachten we op vertrek naar Canada.wordt vervolgd.groeten van ons fotoos erbij zetten lukt nog niet

1. Anneke Bottenberg:
    Goed begin, belooft wat....😂😂
  2. Gino:
    Veel plezier!
  3. Jacob:
    8 september 2017
    Als dit voor de hele reis een kleine tegenslag mag zijn.
    Wij wensen jullie een goede vlucht en prettig verblijf in Canada toe.
  4. Christine:
    8 september 2017
    Dat is al weer een fikse hap uit het vakantiebudget haha. Beginnersgeluk! Veel plezier samen xx
  5. Irma:
    9 september 2017
    Ojee en dan alle spullen overhevelen in het gangpad😝
  6. Roely en Piet:
    Dit klinkt bekend zus alleen was het toen aan het eind van de vakantie. Veel plezier verder en alles heel houden.😘