Op weg naar Clearwater Canada zaterdag 16 Sept. 2017

16 september 2017 - Tsawwassen, Canada

11.15 uur Hinton.

Op weg naar Clearwater.

In het Provinciale Ropson Park treffen we de Mount Robson , de hoogste berg 3954 mrt hoog. Een imponerend gezicht.

14.00 uur

Onderweg naar Clearwater kwamen we een bord tegen met vermelding River Safari, dit leek Jan en Karin wel wat. Ze gingen oa beren spotten, nog gelukt ook.

17.30 uur nu opweg naar ons nieuwe adres een motel in Clearwater waar we twee nachten verblijven.

Vele groeten van ons en tot gauw weer. Het vermelden waard vanmorgen op weg gegaan met 0 graden, eind van de middag in Clearwater 20 graden. Groeten van ons en tot gauw. Foto's lukt nog steeds niet om bij te voegen denk ik, laat me weten of er foto's bij het reisverslag staan.

1. Christine:
    17 september 2017
    Inderdaad 3 foto's bijgesloten, We verheugen ons al op een uitgebreide reportage. Veel plezier nog en pas op voor de beren. Xx
  2. Roelie en Hans:
    17 september 2017
    We zien de fotos wel hoor Kees. En we wachten oo fotos van de beren. Mooie reis en veel verschil in temperatuur. Geen wonder dat jullie koffers zo vol waren met zomer- en winterkleding. Rust nu even lekker uit en morgen weer aan t reizen. Heel verstandig om rustpauzes te nemen. groet alle 4
  3. Hans:
    17 september 2017
    Nou, lijkt me een hele mooie reis ! Wisselende temperaturen, maar goed te doen.
    Begeleidende foto's zijn altijd leuk om te zien, waar jullie zijn geweest.
    Veel plezier verder nog en zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Tijd gaat snel he ?
    Hartelijke groeten van Anneke en Hans